عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

ماشینهای کم ارتفاع(خسته) ۲۰

ماشینهای کم ارتفاع(خسته) ۲۰


نظر رو فراموش کنید







نظرات 6 + ارسال نظر
امین شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:06 http://www.bax631.blogfa.com

سلام حاله شما چطوره
من یکی هم طرف تارهای وبلاگ شما و علاقه ی زیادی دارم به ماشین و خودم هم ماشین دارم که خیلی زیبا است و می خوام از وبلاگ شما ‌‌نشون داده شه هم افتخاری واسه ما بشه و هم اولین جای باشه که نشون می ده وبلاگ شما باشه
خواسن ببینم واسه شما چگونه عکس هارو بفرسم مرسی اگر تو وبلاگن راهنماییم کنی عزیز
بازم میگم که وبلاگ جالبی دارین قربان منتظرتم بای
www.bax631.blogfa.com

روزبه یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:03

سلام دوست عزیز وبلاگ توپی داری
خیلی حال کردم با عکس های ماشین اسپورتت
باز هم از این کارا بکن

صارم پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 http://360.yahoo.com/s4rem

in pk taheshe ! dadash man ye pk ertefa khaste daram vali hamchin jolo shabakei to shahre ma pida nemishe ! ye rahnamaei plz

امیر یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 21:02

سامان دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:21

خیلی جالبه اگه عکس 405 بیشتر باشه خوبه چون خودم 405 دارم اسپرته خیلی دوست دارم عکس اونو توی وبلاگ شما بیارم

میلاد جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:54

دستتون درد نکنه عکسهای خوبی رو گذاشتین
اگر میشه عکسهایی از تندر 90 اسپورت با رینگهای پهن بذارید چون دیوونه تندر 90 با این مشخصاتم
ایووووووووووووووووووووووووووووول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد