عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

دختری با ژیگول عشق

دختری که با ژیگول عشقش در خیابان های پایتخت طی طریق می کند !!!!

 

 

گزارش امروز از دختری است که به قول خودش جسارتی در ماشین بازی انجام داده کسی که عاشق ماشین بازی شده و دو ماه هست که یک پراید هاچ بک جمع کرده و اسمش و گذاشته ژیگول عشق !! واقعا مثل پسرها همه کارهای ماشینش رو خودش انجام می ده و نکته جالب اینجاست که روزی که رفتم گزارش رو تهیه کنم دیدم آچارهایی روی صندلی ماشینش گذاشته ! من می خواستم مصاحبه رو شروع کنم ولی فهیمه شریفی 24 ساله نمی گذاشت و می گفت 5 دقیقه دیگه دیدم 2 تا دیگه از ماشین های دیگه اومدن و گفت که اینا از بچه های اکیپ هستن ...! یکی که ابوالفضل لامع دوست مسی 42 بود و دیگری یک پراید هاچ بک دیگری بود مثل خودش و دقیقا لوازم های اتومبیل این دختر جوان و عاشق هیجان رو می تونستید در ماشین دوست دیگر ببینید و دقیقا اون ماشین هم پشتش نوشته بوده ژیگول ..! 100 درصد این دو ماشین با هم آشنا بودند و با هم در خیابان ها می گازند!!!  شخصیت های جالبی در ماشین بازی کشور ما وجود داره ولی کسی به اونها نمی پردازه ما این کار رو انجام دادیم تا شما هم بیشتر با این خانم عاشق ارتفاع سواری آشنا بشید ....... 

 

 


منبع : CARNP.COm

دختری که با ژیگول عشقش در خیابان های پایتخت طی طریق می کند !!!!

 

 

گزارش امروز از دختری است که به قول خودش جسارتی در ماشین بازی انجام داده کسی که عاشق ماشین بازی شده و دو ماه هست که یک پراید هاچ بک جمع کرده و اسمش و گذاشته ژیگول عشق !! واقعا مثل پسرها همه کارهای ماشینش رو خودش انجام می ده و نکته جالب اینجاست که روزی که رفتم گزارش رو تهیه کنم دیدم آچارهایی روی صندلی ماشینش گذاشته ! من می خواستم مصاحبه رو شروع کنم ولی فهیمه شریفی 24 ساله نمی گذاشت و می گفت 5 دقیقه دیگه دیدم 2 تا دیگه از ماشین های دیگه اومدن و گفت که اینا از بچه های اکیپ هستن ...! یکی که ابوالفضل لامع دوست مسی 42 بود و دیگری یک پراید هاچ بک دیگری بود مثل خودش و دقیقا لوازم های اتومبیل این دختر جوان و عاشق هیجان رو می تونستید در ماشین دوست دیگر ببینید و دقیقا اون ماشین هم پشتش نوشته بوده ژیگول ..! 100 درصد این دو ماشین با هم آشنا بودند و با هم در خیابان ها می گازند!!!  شخصیت های جالبی در ماشین بازی کشور ما وجود داره ولی کسی به اونها نمی پردازه ما این کار رو انجام دادیم تا شما هم بیشتر با این خانم عاشق ارتفاع سواری آشنا بشید ....... 


 

 

 

در مورد علاقه به اتومبیل برای ما کمی توضیح می دی؟

من از بچگی علاقه شدیدی به اتومبیل و ماشین سواری داشتم و اولین ماشینم هم یک 206 بود که قبل از عید فروختم و این اتومبیل رو خریدم که واقعا دوستش دارم

 

چرا هاچ بک رو انتخاب کردی؟

اتاق خیلی زیبایی داره و واقعا اسپرتش زیباست

 

چرا هاچ بک مشکی؟

من دوست داشتم صورتی باشه و دنبال کسی گشتم که در سایپا تا کارهای تولید هاچ بک صورتی را برای من به صورت سفارشی انجام دهد که کسی را پیدا نکردم و وقتی این اتومبیل رو آماده کردم تازه آشنا پیدا شد تصمیم دارم عوض کنم اتومبیلم را اگر شد


در مورد دو تا هاچ بکی که شبیه به همدیگرند توضیح می دی؟

این دو هاچ بک با هم خریداری شده و همه کارهاشون با هم انجام شده

 

ژیگول یعنی چی؟

معنی خاصی نداره ما بهش می گیم ژیگول عشق !!


 

نظر مردم با دیدن دختر جوان در هاچ بکی که به این شکل هستش و با ویبره روی زمین صاف راه می ره ...؟

همه سوال می کنن که سلیقه خودت بوده یا ماشین داداشته؟؟؟

 

از لوازمی که برای ماشینت خریدی به سلیقه خودت برای ما بگو:

رینگ 13 طرح O.Z و برای اینکه ارتفاع ماشین خیلی پایین لاستیک 165 رو ترجیح دادم سیستم صوتی به تازگی خریدم که دو تا ساب 306 پایونیر و یک جفت بلندگو 6975 پایونیر با دو تا آمپ 2 کانال پایونیر و پخش 6050 با هم ست شده و غربالک فرمان هم اسپرت و زنون هم خودم خریدم چراغ عقب ماشین هم فوردی انداختم


 

چرا اتومبیل رو از لحاظ فنی قوی جمع نکردی؟ مثلا می تونستی روی موتور اتومبیلت کارهایی انجام بدی:

بیشتر علاقه من به ظاهر اتومبیل بود و البته در فکر یک موتور BP هم هستم !!!!!!!!!!!!! دوست دارم که تو خیابون ها هم از کنار اتومبیل هایی مثل ماکسیما و زانتیا به راحتی عبور کنم !!!!!

 

تصادف هم تا به حال داشتی؟

با این اتومبیل نه ولی با اتومبیل قبلی بله

 

کارهای بعدی که روی این اتومبیل می خواهید انجام دهید؟

دو تا صندلی ریس و یک موتورBP


 

آیا خانواده هم مخالفت با این کار داشت؟

از ابتدا تا به اینجا مخالفت کردند !

 

چه کسی در خانواده بیشتر از این کار استقبال کرد؟

شوهر خواهرم


 

در مورد شرکت در گردهمایی توضیح بدید:

ما کلا یک اکیپی هستیم که 24 عدد پرایدیم به اسم P.STREET و همه جا با هم هستیم و از گردهمایی هم بسیار خوشمون میاد و سال گذشته با مسی 42 آمدیم و امسال دیگه خودمون اکیپ پرایدهای خیابونی رو تشکیل دادیم

 

بیشتر چه خیابان هایی می روید؟

ستارخان و ایران زمین

 

چند اتومبیله می روید؟

سابق بر این ایران زمین را زیر 10 اتومبیل نمی رفتیم اما با سخت گیری های سرهنگ خادمی 3 تا 3 تا می رویم و زمان هایی که پیست مسابقه داریم 24 تای خودمون می رویم

 


خاطرات خوب و بد از این اتومبیل؟

همه خاطرات خوب است و بس !

 

با پلیس اتوبان چه می کنی؟

جاهایی که می رم سعی می کنم جاهایی باشد که پلیس نداشته باشد


 

بعد از این قصد جمع کردن چه اتومبیلی رو داری؟

بستگی به اکیپ داره فعلا همین رو سوار می شوم

 

رانندگی یا آشپزی؟

رانندگی رانندگی رانندگی  !!!!

 

کدوم قسمت اتومبیلت از همه بهتره؟

ژیگولی که در قسمت عقب ماشین نوشته شده !!


 

جالب ترین اتفاقی که با این اتومبیل تجربه کردی؟

گردهمایی کلوپ Carnp

 

نظرت در مورد گردهمایی:

خیلی خوب بود و امیدوارم بیشتر از این کارها بکنید!


 

صحبت برای دخترانی مثل خودت که عاشق ماشین بازی هستن اما خانواده شان مخالفت دارد؟

خواستن توانستن است !!!

 

برای آخر گزارش چه حرف هایی داری؟

از امید کوچکی و ابوالفضل لامع به خاطر کمک هایی که به من کردند متشکرم و از Carnp به خاطر این گزارش و یبرنامه های خوبش متشکرم و ابوالفضل و امید و خانم شریفی در آخر گفتن که به امید روزی که همه پرایدهای تهران در ارتفاع باشند !!!



منبع : CARNP.COm

نظرات 7 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:08

eyval bahal bod

dadash man bahat ye kari dashtam hatman baram ye off beezar
Ali_viggo

شخص غایب سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:05 http://photofootball.mihanblog.com

بازم سلام
من چطوری میتونم وبم رو به گوگل معرفی کنم؟

با تشکر

پریا جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:45

ایول
دمتون گرم
راستی چطوری میشه با این گروه آشنا شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من عاشق رانندگی ام

آرمان چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 http://arman_techno_2006@yahoo.com

خیلی عالی بود احسنت! خوشحالم کسانی مثل تو روی لاله صدیق رو کم می کنن. راستی من یه پیکان ریس دارم اگه خواستی ببینیش حتما برام آفلاین بذار
arman_techno_2006@yahoo

سمیرا دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:49

خیلی حال کردم . دمت گرم آبجی . منم یه پراید هاچ بک سفید دارم که دست کمی از ژیگول شما نداره . منم مثل خودت عاشق سرعت و لایی کشیدنم . واقعا دم همه دخترای عشق سرعت و اتومبیل گرممممممممممممممممممم

سعید شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 13:47

مو علیک
سایتت بد نی اما عکسات هم قدیمی شده هم اینکه کیفیتشون خیلی کمه
همین . . .

جیگیلی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:32

اگه هاچ بک منو ببینی عاشقش میشی.
دوست دارم با گروهتون آشنا بشم. مرسی ژیگول.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد