عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس پراید زیبا و عجیب

عکس پراید زیبا و عجیب


نظراتون خیلی کمه اما تبلیغات زیاد...





نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:14

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
این پراید تو پیست مشهد هستش و من خیلی اونو می‌بینم یکبار هم تو نمایشگاه بین‌المملی خودرو تو مشهد دیدمش . موتور این ماشین Ford هست و البته خیلی سرعت بالایی داره به طوری که شیشه های این ماشین به صورت طلق است . باز هم از شما به خاطر سایت زیباتون ممنون هستم . راستی من عکس‌های زیبایی از پیست مشهد دارم و مایلم که براتون ارسال کنم لطفا منو راهنمایی کنید . با تشکر
بچه مشهدی

امیر یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:43

اره این ماشین تو مشهده فکر کنم صاحبش تعویض روغنی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد