عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

تپل ترین رنوی تهران

تپل ترین رنوی تهران


چندسال پیش جمع کردید؟ 5/2 قبل .

انگیزه شما از جمع کردن این اتومبیل چه بود؟ عشق من اتاق رنو بوده و هست وخواهد بود .

الفبای ماشین بازی چیست؟ فقط رینگ و لاستیک و ارتفاع نیست مثل بعضی ها که تازه ادعای ماشین بازی هم می کنند باید به همه چیز اتومبیل رسیدگی شود زیربندی، ترمز، بدنه، موتور و...  نه این که یه ارتفاع ویه سیستم  والسلام باید به همه چیز برسی تا ماشین باز شی در یک جمله مختصر باید همه چیز در نظر گرفته شود .



منبع : Carnp.com


روز اولی که گرفتید اولین حرکت هایی که روی اتومبیل انجام دادید: رینگ ولاستیک و ارتفاع و سیستم .

چقدر طول کشید که به این شکل تبدیل شود؟ 5/1 طول کشید تا این طور شد چون خرد خرد ماشین و جمع کردم .

چه قسمتی از این اتومبیل بیشتر طول کشید؟ بدنه این اتومبیل بود که 5/4 طول کشید .

آپشن های اتومبیل شما در کدام موسسه بسته شده؟ من پیش آقای مظهری بیشتر کارهای این اتومبیل رو انجام دادم .

کدام موسسه؟ اتوبان

کارهایی رو که به شخصه روی اتومبیل انجام دادید: من فقط طرح بدنه را دادم .

طرحی که کاپوت ماشین رو کشیدید روی چراغ طرح خودتون بوده؟ نه این رو من در سایت رنوفرانسه پیدا کردم .

رینگهای اتومبیل رو چرا عوض کردید؟ رینگهای قبل 15 بود ولی این رینگی که انداختم بسیار حرفه ای و 13 است و رینگ 15 بسیار جلوبندی رو اذیت می کنه ولی این رینگ بسیار سبک و زیبا و حرفه ای است و ماشین رو بسیار تپل کرده .

این رینگ کمیاب رو از کجا پیدا کردید؟ به یکی از دوستان سپردم و دو سه هفته ای طول کشید ولی پیدا شد .

روی موتور ماشین هم کار کردید؟ نه به اون صورت فقط سرسیلندر زدم و زاویه سوپاپ رو تغییر دادم .

با این همه تفاسیر ضعف اتومبیل شما به نظر خودتون کجاست؟ فقط موتور نداره .

چرا  SmockوBack Fire  بستید؟ دلیل خاصی نداره ولی باحاله .

کجاها استفاده می کنید؟ ازسیستم Back Fire که دیگه استفاده نمی کنم Smock هم موقعی که کسی شاخ بازی درمیاره می زنم ولی در اتوبان اصلا نمی زنم .



اهل سرعت و کل کل هستید؟ الان دیگه نه ولی قبلا بودم .

یک خاطره بد از این اتومبیل بگید: یک دفعه صبح ساعت 5/7 بود داشتم تو نیایش می رفتم یادگار رو به سمت خروجی نیایش رفتم با سرعت 110 کیلومتر پیچیدم توخروجی دیدم یک پیکان با سرعت 20 کیلومتر جلوی من داره می ره نتوانستم کنترل کنم  ولی نهایت تلاش رو کردم که رفتم تو گارد ریل خوشبختانه زیاد ماشین آسیب ندید .

چقدر ضرر کردید؟ حدود 2 میلیون تومان

این اتومبیل با خود پول ماشین تا حالا چقدر برای شما تمام شده؟ 15 میلیون تومان .

وقتی با این اتومبیل بیرون از خانه می روید مردم چه می گویند؟ همه حال می کنند و می گن عجب چیزی جمع کردی و به به و چه چه می کنند و اینها همه باعث می شه که من احساس غرور بهم دست بده .

تا حالا پارکینگ خوابییده اتومبیل شما؟ همین 3 روز قبل !

شما چه اتومبیل سوپر اسپرتی را دوست دارید؟ لامبورگینی مورسیه لگو .

اگر یک بودجه 5 میلیون تومانی به شما بدهند چه می کنید خرج این می کنید یا اتومبیل رو عوض می کنید؟ اگر اجازه بدید رو همین اتومبیل خرج می کنم .

چه کار می کنید؟ یک موتور Bpt می بندم روی این ماشین تپل مپل !


چه چیز موجب توقف رون تیونینگ در بین ماشین بازها شده؟ گیر دادن راهنمایی رانندگی که خیلی بچه ها رو داره اذیت می کنه و باعث شده که تقریبا کار تیونینگ اتومبیل بخوابه فعلان البته .

یک ماشین باز موفق باید قید چه چیزهایی رو بزنه؟ قید خانواده و پول و وقت !!!

در خانه چه کسانی شما را تشویق می کنند و چه کسانی با شما مخالف هستند؟ هیچ کس تشویق نکرده بابام مخالف هست ولی همه جوره خرج من و داده و وقتی که ماشین و می بینه باز حال می کنه با ماشین !




برای بهتر شدن تیونینگ در کشور چه باید بکنیم؟ واقعا سمت تیونینگ بروند نه ارتفاع سواری طرف میاد تا ته ماشین و میاره پایین بعد میره ادعا می کنه من ماشین باز هستم ماشین بازی که به این نیست پسر خوب باید همه چیز ماشین در نظر گرفته شود وقشنگ همه جای اتومبیل روش کارشه از بدنه گرفته تا موتور و زیربندی و شاسی و ... نه ارتفاع !!!

یک خواسته از پلیس راهنمایی و رانندگی: اینقدر به بچه ها گیر ندن بابا این ارتفاع ضرری به اون صورت واسه شما نداره که واسه خودمون داره ماشین زیرش گیر می کنه سپرش می شکنه و کلی خرج پشت دست ما می گذاره حالا گیر بدن به صدای اگزوز زیاد در جاهای خلوت و سیستم و... نه بدنه واسه چی به بدنه ماشین گیر می دید بدنه ماشین من به کی آزار  می رسونه .


نظرات 2 + ارسال نظر
یغما شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:38

سلام خیلی جالب وبلاگی داری اما چه بسا قالب سنگین وقدیمی داریاز موقعی که یاد داریم قالب همین بوده

در صورت امکان لطف کن یک سری عکس از سیلو اسپرت شده هم بزار

مرصاد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:27

سلام خسته نباشی رفیق ، وبلاگی که شما طراحی کردی بخشی از نیازهای ماشین باز ها و عشق بازهای ماشین رو بر طرف میکنه البته برای کسانی که با اینترنت در ارتباط هستند .
اینکه موضوع وبلاگ منحرف نمیشه خیلی خوبه ولی خیلی بهتر میشه اگه در مورد عکسهایی که گرفته میشه توضیحات مختصری نوشته بشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد