عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس پراید اسپرت ۲۰

عکس پراید اسپرت ۲۰


اینم یه سری عکس جدید نظر فراموش نشه...








نظرات 11 + ارسال نظر
محمد صالح نجارزاده پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 http://mohammad.com

اگر میشود برای من ایمیل کنید که چقدر خرج ورداشته تا ماشین خود را اسپرت کرده اید و اگر می شود ادرس جایی که ماشین خود را اسپرت کرده اید به من بدهید

حمید پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:08

سلام
دوباره ازت خواهش می کنم چند تا عکس از داخل اتاق پیکان بذار
داشبورد و کیلومتر ....
ترجیحا پیکان چراغ بنزی نباشه
خواهش کردما
منتظرم

نوشین جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:27

سلامک
این پرایدهاخیلی زشت شدنا.مگه نه؟

امیر جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:32

سلام داداش . خسته نباشی . وبت خیلی قشنگه . دمت گرم بابت عکسا . من خودم هاچ بک دارم . دیوونم کرده . بگذریم . داداش گل من اطلاع ندارم ماشینای اسپرت زمان خاصی واسه نمایشگاه دارن یا نه همینجوری میان یه جایی . ممنون میشم بگی

علیرضا جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:32

salam damet garm kheili saite bahali dari man asheghe mashinaye sportam hamishe webeto mibinam

فرزاد پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:07

سلام ... خسته نباشی.

دست گلت درد نکنه.حرف نداری.اگه میشه عکسه یه سری

وانت شاخ برام بذار.یکی خریدم میخوام بزک کنم.اگه یادت باشه من

همونم که عکسه سورنمو برات فرستادم.اگه آدرسه ایمیلمو

داری بفرست به ایمیل اگه نداری هم همینجا بزار .

خیلی خیلی ممنون .....

حسین یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:40

پراید قهوه ایه مال وستمه تز مشهد
سیستمش خداست

amin چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:10

سلام
خیلی خوب کار شده میشه توضیح بدین چطوری رنگ داخل ماشین رو کرم کردین ممنون میشم و چراغ های جلو هم

ali پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 19:57

salam tarhaee ke dadin kheyli ghadimiye jadid biya

رها شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:18

عکس ماشین ها اصلا باز نمیشه که بخوام نظر بدم.
لطفا چند تا عکس از پراید مروارید 111 بزار ترجیحا از داخل ماشین . مرسی.

حامد دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:54

سلام
خیلی خوب کار شده میشه توضیح بدین چطوری رنگ داخل ماشین رو کرم کردین ممنون میشم و چراغ های جلو هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد