عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشینهای کم ارتفاع(خسته)۱۰

عکس ماشینهای کم ارتفاع(خسته) ۱۰


نطر فراموش نشه....






نظرات 3 + ارسال نظر
فرشاد جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:28 http://www.car2.tk

سلام دوست عزیز.
من فرشاد هستم مدیر و نویسنده وبلاگ دنیای خودرو.
وبلاگ بسیار خوب و جالبی داری.
افتخار میدی با هم تبادل لینک داشته باشیم؟
اگه موافقی ، وبلاگ منو با نام دنیای خودرو لینک کن بعد تو نظرات وبلاگم بگو تا با چه اسمی وبلاگت رو لینک کنم.
منتظر نظرت هستم دوست عزیز.
حتما به وبلاگم سر بزن.
با تشکر

امیر چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:19

سلام . رفیق از پرشیا خاکستری که توی نمایشگاه توچال امسال بود خیلیم پایین بود عکس نداری خخخیییلللییی باحال بود . دمت گرم

محمد رجبی جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:28

سلام من محمدم رجبی یک سری عکس دارم چطور باید ارسال کنم راهنمایی کن ۰۹۳۶۹۲۰۳۹۶۲

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد