عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

خودرو سواری لیونسل در ایران

اولین نکته ای که در داخل خودرو جلب توجه می کند کنسول وسط ظاهرا دیجیتال لیونسل است که در نگاهی دقیق تر متوجه مکانیکی و ساده بودن تمام اجزا آن می شوید . کلید ها و پیچ های کنترل سیستم تهویه خودرو زیر دریچه های کوچک میانی تهویه قرار دارند و سیستم صوتی عظیمی در پایین آن ها قرار دارد که نام شرکت خاصی روی آن درج نشده و به نظر می رسد از محصولات southeast یا شرکت مشابه چینی باشد ، اما این همه تشکیلات تنها برای پخش CD به صورت audio به کار می روند و عدم پخش فایل های MP3 را می توان یکی از بزرگترین نقاط ضعف سیستم صوتی این خودرو با 4 بلند گو دانست . فندک و جای 2 لیوان نیز از دیگر امکاناتی هستند که روی کنسول وسط خودرو قرار دارند . 4 شیشه لیونسل به صورت برقی کنترل می شوند و راننده امکان کنترل تمام شیشه ها را دارد و کلید کنترل برقی آینه های جانبی سمت چپ پشت فرمان در دسترس است . صندلی خودرو به صورت دستی تغییر زاویه می دهد اما تغییر جهت آن در شش جهت به صورت الکتریکی امکان پذیر است . کلید های مکانیکی باز کردن صندوق بار و باک خودرو نیز در داخل اتاق قرار دارند .




لیونسل خودرویی است که به صورت دوگانه سوز در ایران عرضه خواهد شد ، کلید کنترل بنزین سوز بودن یا گازسوز بودن خودرو در کنار سیستم صوتی خودرو قرار دارد و از طریق آن به راحتی می توان خودرو را از حالت بنزین سوز به گازسوز تغییر داد . فضای داخلی خودرو با توجه به حجم زیادی که برای کاپوت کشیده خودرو در نظر گرفته شده برای سرنشینان عقب عادی و متناسب است . صندلی های در برگیرنده استفاده شده در خودرو نیز راحتی وآرامش تمام عیاری را برای سرنشینان به وجود می آورند . در جایگاه راننده دید آینه ها و تمامی فضاها بسیاری عالی هستند و از این لحاظ نمی توان ضعف خاصی را برای طراحی لیونسل تصور کرد . دو ایربگ SRS برای راننده و سرنشین در نظر گرفته شده که به صورت استاندارد در تیپ پایه و فول لیونسل در دسترس خواهند بود . فضای نگه دارنده اشیا میان صندلی های جلو و همچنین داشبورد خودرو حجم بسیاری کمی در مقایسه با استاندارد های فضاهای نگهدارنده دارند . همچنین فضای بسیار بزرگی بین جایگاه دو سرنشین عقب خودرو با باز شدن امکان دسترسی به صندوق عقب خودرو را در اختیار می گذارد که در کمال تعجب قرار گرفتن مخزن گاز این امکان را از مدل دو گانه سوز کاملا سلب کرده است .



پشت فرمان لیونسل،حس سواری خودرویی با حداقل ارتفاع 12 سانتیمتر از زمین و تصور قلب اصیل و تپنده میتسوبیشی . این تجربه هر فردی را برای مواجهه با تازه ها مشتاق می کند . پیشرانه 1584 سی سی میتسوبیشی با حداکثر قدرت 100 اسب بخار در دور 6000 و حداکثر گشتاور 133 نیتون متر در دور 4500 با اشاره کوچکی به گاز خودنمایی می کنند و شتاب قابل قبولی را برای استارت از خود نشان می دهند . گیربکس 5 دنده دستی لیونسل که فاصله دنده ها در آن کم هستند کارآیی آسان و روانی را برای انتقال قدرت به چرخ های جلو این خودرو فراهم می کنند . استفاده از لاستیک های 14، لیونسل را به خودرویی عادی و متوسط مانند رقیبان زیر 15 میلیونی اش تبدیل می کنند که با این لاستیک ها هیچ وقت به حس واقعی آن ها دست پیدا نخواهید کرد . ارتفاع کم خودرو نگرانی از ضربه های شدید در مواقع عبور از موانع را در ذهن تشدید می کنند اما سیستم های تعلیق قدرتمند مستقل مک فرسون در جلو و مستقل ترکیبی در عقب جبران گر خصیصه اسپورت لیونسل می شوند و رانندگی لذت بخشی را در جاده های ناهموار و دست انداز های ریز و درشت به وجود می آورند . لیونسل با استفاده از باکی با ظرفیت 50 لیتر ، مصرف 6.8 لیتر را برای سیکل ترکیبی به همراه دارد . علاوه بر این مصرف متعادل ، لیونسل دوگانه سوز ، مخزن فولاد کامپوزیت   55 لیتری را در صندوق عقب خود گنجانده که توانایی پیمایش 200 کیلومتر را با یک مخزن پر در حالت گازسوز ایجاد می کند . حداکثر افت قدرت خودرو در حالت گازسوز حدود 12 درصد است که توانایی پیشرانه 1.6 لیتری میتسوبیشی را در این حالت به 88 اسب بخار می رساند اما با این وجود لیونسل 1580 کیلوگرمی در هیچ یک از تعویض دنده ها افت یا تغییر شتابی را از خود نشان نمی دهد و در مقایسه با برخی دیگر 1.6 لیتری ها رانندگی روان تر و پر شتاب تری دارد . خودرو به سیستم ترمز ضد قفل  ABS مجهز است اما دیسک ها و در کل سیستم عادی ترمز آن چنان که باید قدرتمند عمل نمی کنند .



لیونسل در بحث امکانات و تجهیزات رفاهی در دو تیپ پایه و فول در 4 رنگ قرمز ، مشکی ، سفید و نقره ای عرضه خواهد شد .

 امکاناتی که به صورت آپشن برای نصب روی مدل فول در نظر گرفته شده اند شامل صندلی های با روکش چرم ( در مدل پایه جنس پارچه با کیفیت بالا ) ، سان روف ، رینگ های آلومینیومی ، 2 سنسور هشدار فاصله عقب می شوند .

لیونسل خودرویی است که بر پایه اصالت و کیفیت میتسوبیشی لنسر طراحی شده و کیفیت کلی آن تداعی گر نام و نشان میتسوبیشی است که تحت نام شرکت زیر مجموعه میتسوبیشی در چین ، قرار است به خیایان های ایران وارد شود . لیونسل خودرویی قدرتمند و در عین حال با طراحی جذاب و دوست داشتنی است که بر اساس گفته های مسئولان خودروسازی اسنا با قیمتی بیش از 20 میلیون تومان به صورت وارداتی به مشتریان معرفی خواهد شد .



خودرو دوگانه سوز (بنزین – گاز طبیعی ) لیونسل Lioncel در یک نگاه :

ابعاد و وزن

کارآیی

تجهیزات ایمنی

تجهیزات دیگر

طول : 4400

عرض : 1700

ارتفاع :1415

حداقل ارتفاع از زمین : 120

فاصله محوری : 2500

وزن خالص: 1185

حداقل شعاع دور زدن : 5.1 متر

ظرفیت باک : 50 لیتر

 

مدل موتور :  Mitsubishi DA 4 G 18

حجم موتور : 1584 سی سی

حداکثر توان : 100/6000

حداکثر گشتاور : 133/4500

حجم مخزن گاز طبیعی : 55 لیتر

حداکثر پیمایش با یک مخزن : 200 کیلومتر

مصرف سوخت در سیکل ترکیبی : 6.8 لیتر / 100 کیلومتر

گیربکس : 5 سرعته دستی

ابعاد لاستیک ها : 185/65 R 14

 

 

- ABS

- ترمز دیسکی 4 چرخ

- کیسه هوا دوتایی

- ضربه گیر استیل 4 درب

- مکانیزم ضربه گیر میل فرمان

- تنظیم ارتفاع پشت سری جلو

- آینه های برقی

- هشدار دهنده ضد سرقت

- قفل ایمنی کودک

 

- گرم کن شیشه عقب و کولر

- سیستم پخش CD

- آنتن مخفی

- چراغ مه شکن جلو

- مجموعه چراغ عقب با دیود نوری

- لوله اگزوز فولادی ضد زنگ

- فرمان قابل تنظیم

- قابلیت تنظیم صندلی راننده به 6 جهت

- شیشه بالابر برقی 4 درب

- سیستم قفل مرکزی

 



نظرات 2 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 http://pars-gift.com

دوست عزیز وبسایت پارس گیفت با رتبه 5 در سایت گوگل افتخار دارد با سایت ها و بلاگ های پربازدید همچون وب شما تبادل لینک کند . در صورتی که مایل به تبادل لینک هستید به وب سایت مراجعه کنید تا با فشردن یک کلید در صفحه اول سایت لینک شما به صورت خودکار بعد از چند لحظه در سایت قرار گیرد .

یه دوست پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:26 http://photofootball.mihanblog.com

سلام
راه حلی برای مشکل من که تبلیغات در وسط وب قرار نمی گیره پیدا نکردی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد