عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین خارجی ۵

عکس ماشین خارجی ۵


ممنون به خاطر نظرات خوبتون...








نظرات 3 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:48 http://iransuv.mihanblog.com

عالیه


.به وبلاک من هم سر بزن.فقط نظر یادت نره

داغ ترین اخبار و آزمایشات ماشینهای شاسی بلند داخلی و خارجی www.iransuv.mihanblog.com


برای اطلاع از به روز شدن سایت عضو شو.


اگه دوست داری از وبلاگت کسب درآمد کنی بهم خبر بده

ه دوستان خود بگوئید
روی تبلیغاتت کلیک کردم تو هم یادت نره


ا

هادی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 19:00 http://www.kamnazir.blogfa.com

سلام
چرا قسمت پیوندها نداری تو وبلاگت؟برداشتی؟
می دونی تبادل لینک چقدر تو افزایش بازدید کننده هات تاثیر داره؟
فکر می کنی چرا تو این یکسالی که وبلاگ رو ساختی بازید کننده هات هنوزبیشتر از 400 تا نشده! از اونجایی که این همه تبلیغات تو وبلاگ گذاشتی فهمیدم دوست داری از این وبلاگ پول در بیاری! ولی تعداد تبلیغاتهای بالای وبلاگت خیلی زیاده. اگه یه بازدید کننده مثل من با سرعت پایین بیاد به وبلاگت این تبلیغات چند دقیقه طول میشکه که لود بشن! تا اون موقعه اعصاب طرف خورد شده و وبلاگ رو ول کرده!!
این از راهنمایی های من به این خاطر بود که می بینم خیلی زحمت میکشی و بیهوده!!
به وبلاگم یه سر بزن! خوشحال میشم بیشتر در ارتباط باشیم.

سروش محرمی پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 http://WWW.STEEVEN.PERSIAN GIG.COM

عالی ترین سایت تو دنیا!
البته من اینو میگم ! چون به قول آخرین نظر دهنده(هادی) اگر کسی باکارت اینترنت بیاد تو وبلاگ...
بالاخره اینترنت من ای. دی. اس.ال هستو پر سرعته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد