عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

پژو ۴۰۷ جدید تعبیری تازه از لذت رانندگی ...

پژو ۴۰۷ جدید تعبیری تازه از لذت رانندگی ...


خانواده پژو 407

خانواده 407 از بدو ورود به بازار به لطف طراحی جسورانه و شکیل ، خواص دینامیکی اسپرتی و چسبندگی عالی به جاده و همچنین برخورداری از قدمت طولانی و تاریخچه موفق سری 4 پژو که از سال 1934 با مدل 401 آغاز شدند ، خیلی زود طرفداران بسیاری پیدا کرد . در واقع طرح 407 تعاریف سنتی سدان های متوسط شهری را از نظر ابعاد و چابکی بازنویسی کرده است .
پژو پایه طراحی 407 را روی اصلی ترین خواسته ها و ارزشهای خریداران خودرو بنا نموده :





carx1.com

خانواده پژو 407

خانواده 407 از بدو ورود به بازار به لطف طراحی جسورانه و شکیل ، خواص دینامیکی اسپرتی و چسبندگی عالی به جاده و همچنین برخورداری از قدمت طولانی و تاریخچه موفق سری 4 پژو که از سال 1934 با مدل 401 آغاز شدند ، خیلی زود طرفداران بسیاری پیدا کرد . در واقع طرح 407 تعاریف سنتی سدان های متوسط شهری را از نظر ابعاد و چابکی بازنویسی کرده است .
پژو پایه طراحی 407 را روی اصلی ترین خواسته ها و ارزشهای خریداران خودرو بنا نموده :

طراحی زیبا ، فن آوری روز و تسلط بر خودرو و جاده
یکی از جذابیت های بنیادی 407 ، ظاهر گربه سان آن است ، حالت تهاجمی و شیب شیشه جلو ، پهنای قسمت عقب و چرخ های بزرگ شخصیت منحصر بفردی به آن می دهد . جلوی ماشین و ورودی هوای بزرگ با تضمین عملکردی مطلوب ظاهر تهاجمی بی مانندی به آن می دهد .
ویژگی های حرکتی آن از جمله هندلینگ استثنائی ، نتیجه بهره گیری از آخرین دستاوردهای فنی روز است که 407 را قادر ساخته نه تنها در فرمان پذیری ، بلکه در کیفیت و نرمی سواری نیز حرف اول را بزند .

... و سپس ، سومین بدنه این خانواده خلق شد : 407 کوپه با ظاهر زیبا و متمایزش و بهره گیری از هندلینگ فوق العاده به ســادگی در قالـب یک کوپه (Tourer Grand ) GT جای گرفت .
برای صحه گذاری بر طراحی ممتاز و کیفیت های گوناگونش ، 407 در اروپا جوایز متعددی را از آن خود نموده است ، از جمله برگزیده شدن به عنوان " خودروی سال " اسپانیا .
تا پایان فوریه 2009 بیش از 805000 دستگاه پژو 407 در 130 کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته که همگی در کارخانه رن (Rennes ) ، مرکز تولید خودروهای " پلت فرم 3 " گروه PSA ( پژو – سیتروئن ) به تفکیک زیر متولد شده اند :
520.000 دستگاه سدان ( 4 درب صندوق دار )
253.000 دستگاه استیشن ( 5 درب )
32.000 کوپه 4 درب

دارندگان پژو 407 در کشورهای اصلی اروپا در جواب این سوال که چرا آنها این مدل را انتخاب کردند ، پاسخ دادند که اولا ً آنها شیفته استیل و فرم 407 شدند که به مراتب جلوتر از هم ترازانش ظاهر شده است . در ادامه هم به راحتی و سطح بالای استاندارد تجهیزات آن می پرداختند . البته در بعضی کشورها که به مسائل زیست محیطی بیشتر اهمیت می دهند ، مردم روی این گونه موارد حساسیت بیشتری نشان می دادند .
برای بازار ایران تصمیم بر آن شده که 407 سدان با موتور بنزینی 2.0 لیتر با دو نوع گیربکس اتوماتیک و دنده ای عرضه شود .

پایان 2008 ... 407 جدید
407 یک مزیت بارز دارد که به آن در میان رقبا جایگاهی بی نظیر می دهد . که همانا ارزش بالا هنگام فروش دست دوم آن است . این خود گواهی است بر قابلیت اطمینان بالای آن . همچنین هزینه راندن و نگهداری آن به نسبت سایرین به طور فاحشی پایین است . این موارد در نتایج سرشماریهای صورت گرفته در آلمان بوضوح مورد تایید واقع شده است . از نقطه نظر قابلیت هدایت و فرمان پذیری هم با بهره گیری از سیستم های ایمنی فعال ، تسلط راننده بر جاده عالی و در سطح بهترین های بازار است و در سطحی از راحتی این هدایت حاصل می شود که شاید بتوان آن را بی رقیب دانست .
407 جدید برخی ویژگیهای بنیادی 407 قبلی که منابع کلیدی لذت رانندگی نیز هستند ، برای مشتریانش بهبود بخشیده است . بهبود نسبی ظاهری بیشتر جنبه بروزآوری طراحی قاطع و دینامیک آن را  داشته و موفق شده که قدری به وقار ، شکوه و کیفیت آن بیفزاید .
تجهیزات پیشرفته رفاهی جدید ، جذابیت گونه های مختلف 407 را با ارائه ویژگی هایی حتی بهتر از قبل برای آسایش سرنشینان در نزد خریداران دو چندان کرده است . از جمله آنها می توان به امکان کنترل مجزای دما برای تک تک سرنشینان اشاره کرد .
تجهیزات جدید از جمله سنسورهای پارک جلو و قابلیتهای حرکتی کم نظیر آن شهرتی جهانی برای 407 دست و پا کرده است .
موتورهای چهار و شش سیلندر مورد استفاده در 407 ، نمادی از جدیدترین فناوری های موجود دنیا هستند . به خصوص موتورهای HDi دیزلی ، که محبوب ترین موتور در سری 407 است . یکی از گونه های آن موتور دیزل 2.0 لیتری HDi با گیربکس 6 سرعته دستی است که توانایی تولید 140 اسب بخار را دارد . مصرف سوخت آن 5.6 لیتر در صد کیلومتر و میزان دفع مونوکسید کربن به 150 گرم در کیلومتر تقلیل یافته که منطبق با استاندارد آلایندگی Euro 5 می باشد . این ویژگی جدید نشان می دهد که کمپانی پژو به منظور رسیدن به بهترین عملکرد زیست محیطی نیز روی 407 در حال بهبود مستمر است .
... به طور خلاصه پژو فرصتی فوق العاده پیدا کرد تا با جذابیت های 407 جدید ، پیش چشم دوستداران اتومبیل عرض اندامی مجدد کند .

407 جدید با ظاهری به واقع گربه سان

بهبود طرای خارجی بدنه

در قسمت جلو دو مدل 407 سدان و استیشن ( SW ) از ورودی هوایی که در طرح آن بازنگری شده بهره می گیرد . این شناسه اصلی 407 علاوه بر اینکه در ظاهر دستخوش تغییراتی شده ، کارآیی بیشتری نیز حاصل می کند و از نظر فنی نیز ظاهر آن تر و تمیز تر شده است .
قسمت های سیاه رنگ جانبی طراحی نوینی را عرضه می کند که توازنی خاص با خطوط کرومی متقاطع دارد . جلو پنجره جدید هم که با ظرافت خاصی انحنا یافته ورود هوا را هدایت می کند . این جلو پنجره از سه پره افقی کرومی و یک پره عمودی تشکیل شده و شیب آن به گونه ای در نظر گرفته شده تا نور را منعکس نماید و این جلوه خاصی به جلو پنجره می دهد . این موضوع بدون کاستی در کیفیت خنک کاری ، سبب می شود قسمت های مکانیکی کمتر به چشم بیایند .
برای محافظت در برابر ضربات و فراهم نمودن آسایش بیشتر برای دارندگان 407 ، 4 سنسور روی سپر جلو نیز اضافه شده است . شاخص تر از دیگر تغییرات انجام شده می توان به زه های رودری همرنگ بدنه اشاره نمود که یک نوار کرومی زیبا در میان آن تعبیه شده است .
قسمت عقب 407 جدید از هویت اسپرت نوع کوپه الهام گرفته و خصوصیات منحصر به فردی دارد .
سطوح پایینی عقب خودروی جدید شامل یک پوشش محافظ همرنگ بدنه است که با نوار کرومی تزئین شده و از پایین به یک دیفیوزر عظیم منتهی می شود که بر توانایی دینامیکی خودرو می افزاید . از بالا این ناحیه به زه جدید صندوق عقب منتهی می شود . شکل جدید پنل عقب ظاهر تنومند قسمت عقب 407 را برجسته ساخته و با اصلاحاتی که در درزها و فواصل به وجود آمده ، چهار سنسور پارک عقب به نحوی هم سطح با سپر قرار می گیرند که تقریبا به چشم نیامده و کل سپر یکپارچه به چشم می آید .
چراغ های عقب کاملا ً تغییر کرده اند ، این تغییرات هم در نمای ظاهری و هم در نمای روشن شدن چراغ ها در شب کاملا ً مشخص است . مشخصه ای که ظاهر آن را در طول روز کاملا ً متفاوت می کند ، رنگ قرمز یاقوتی کاسه و پوشش سفید بلوری روی چراغهای دنده عقب و راهنما می باشد . اینها باعث می شوند خودرو در شب و روز ظاهری کاملا متفاوت پیدا کند ، وظیفه بازتاب نور ، از چراغ به شبتاب های افقی دو طرف پلاک منتقل شده است که زیبایی و کیفیت ظاهری خودرو را دو چندان می کند و این خود مدیون روشهای اجرایی با کیفیت بالا در تولید است .

ابعاد خارجی تغییرات اعمال شده در ظاهر خودرو باعث افزایش 15 میلی متری در عقب آن شده که طول 407 جدید را به 4691 میلی متر می رساند .
سایر ابعاد تغییری نکرده اند و توازن زیبایی و پویایی در هر دو مدل حفظ شده است .
رنگ های پیشنهادی در ایران
سفید یخی
خاکستری
مشکی
نقره ای
قرمز


ارتقاء طراحی داخلی خودرو ...
جای سرنشینان 407 بسیار مجلل است وفضای باشکوه اتاق اتومبیل های رده هــای بالاتر را تداعــی می کند . تولید و پیاده سازی اتاق نیز با کیفیتی مثال زدنی صورت گرفته تا مقبول مشکل پسندان واقع گردد .
در مدل های لوکس تر ( Premium ) 407 از ماده خاصی به رنگ مشکی بسیار شکیل ( مانند آنچه روی پیانوهای گران قیمت می توان یافت ) برای تزئین کنسول وسط ، قاب دریچه های سیستم تهویه ، دور دستگیره ها و تزئینات رودریها استفاده شده که در ترکیب با چوبکاری با رنگی متمایل به قرمز ، فضای آرام و دلپذیری را ایجاد می نماید .
مدل های COMFORT PACK+ دارای تریم داخلی خاکستری تیره براق در کنسول میانی و قطعات نقره ای رنگ در قسمت بالای درها و پنل داشبورد می باشند .
بازهم کروم بیشتر ...
به همراه این تغییرات ، کنترل های دورانی و کلیدهای چرخان سیستم تهویه ، رادیو و پخش سی دی کرومی شده اند .
تودوزی های جدید
برای راحتی بیشتر سرنشینان و کامل نمودن ویژگی ها در مدل های مختلف صندلی ها با تودوزی پارچه ای اعلا روکش شده اند .

COMFOTPACK+
تودوزی های از نوع مواد طبیعی و پارچه های پشمی ساده جلوه ای زیبا از پارچه های تک رنگ خاکستری تیره براق و ادوات داخلی نقره ای پدید می آورد .

مدل درجه یک ( Premium )
فضایی روشن و گرم به رنگ عاج که تشکیل شده از مواد طبیعی به رنگ بژ خاکی که روی لبه ها و رودریها با سایه مخملی بژ ترکیب می شود . این با دو رنگ سیاه و خاکستری متضاد برای پنل داشبورد همه مدل ها استفاده می شود ( به جز خودروهای فرمان راست ومدل های مخصوص کشور ژاپن ) ، تزئینات با چوب قرمز رنگ روی قاب ها و رنگ سیاه کبود روی کنسول وسط و تودوزی های رودری و قاب بژ برای صندلی ها و موکت هایی به همین رنگ استفاده شده است .

407 جدید – با طیف گسترده ای از موتورهای انعطاف پذیر موتورهای بنزینی و دیزلی متنوعی با توان های مختلف برای 407 جدید قابل سفارش است . این موتورها در انواع چهار و شش سیلندر توسعه یافته اند و هر یک قابلیت ترکیب با هر دو گیربکس های اتومات و دستی را دارند .


موتور بنزینی ارائه شده در ایران :2.0 لیتر – 103  کیلو وات ( 140~ اسب بخار ) – گشتاور : 200 در 4000 دور در دقیقه – گیربکس اتومات 4 سرعته یا 5 سرعته دستی

توجه و احترام فراوان 407 به محیط زیست
همان طور که پژو تاکنون خودروهایی سازگار با محیط زیست ارائه کرده است ، 407 نیز همچنان به خط مشی احترام به محیط زیست ادامه می دهد .
از همان مراحل اولیه ، بهترین تنظیم ممکن بین مصرف سوخت ، دینامیک راندن و گازهای خروجی برای 407 در نظر گرفته شده است . کاهش وزن خودرو و در عین حال نیاز به مشخصات برتر و عملکرد و ایمنی بالا ، تصمیم در مورد استفاده از آلیاژ سبک برای قطعات حجیم متصل به هم در فنر بندی را قطعی نمود . این قطعات از فرایند تولید جدیدی حاصل می شوند . آلیاژ جدید آلومینیم که ریخته گری هم می شود تقریبا همان خواص قطعات فرج شده را داراست و برای قطـعاتی که اشـکال پیچیده دارند ( یا قطعاتی که بیشترین تنش روی آنها متمرکز است ) بکار می روند . درب موتور اتومبیل آلومینیومی است و قطعات بسیار سخت نیز از جنس فولاد هستند . ( آلیاژ آلومینیوم یاد شده CaboPress نام دارد . )
به علاوه ، شکل آیرودینامیک خودرو ، فرمان برقی و سیستم تهویه با کنترل کمپسور خارجی به کاهش مصرف سوخت کمک شایانی می نماید .
407 مجهز به موتور 2.0 لیتر 16 سوپاپ که 103 کیلو وات ( حدود 140 اسب بخار ) توان دارد ، مصرف سوختی حدود 8.1 لیتر در 100 کیلومتر دارد و گاز مونوکسید کربن خروجی از آن با بکارگیری تکنولوژی ویژه موتور به 192 گرم در کیلومتر کاهش یافته است . این ویژگی در بخش M2 بازار بسیار قابل توجه بوده و 407 را در بهترین سطح ممکن قرار می دهد .

موتور 2.0 لیتر / 16 سوپاپ / 103 کیلو وات / ایی . دابلیو 10 آ. بهینه سازی شده : موتور چهار سیلندر EW10J4 بهینه دو میل سوپاپ بالا و 16 سوپاپه بوده و حجم آن 1997 سانتیمتر مکعب است ( قطر پیستون 85 میلیمتر و کورس 88 میلیمتر ) . بلوک سیلندر از جنس آلیاژ سبک فشرده است و بوش های سیلندر چدنی و تر هستند که هنگام تولید در بلوک جا زده می شوند . محافظهای یاتاقان های ثابت میل لنگ در محلی از جنس آلیاژ سبک روی بلوک نصب می شوند تا هم محکم تر در جای خود قرار گیرند و هم سر و صدا و ارتعاش کمتری داشته باشند . تنظیم زمان بندی سوپاپ به وسیله تســمه دندانه داری که مستقیما ً چرخ دنده ی هر یک از میل سوپاپ ها را هدایت می کند ، کنترل می شود .
استفاده از یک واحد کنترل الکترونیکی (ECU ) برای دریچه گاز قابلیت فرمان پذیری خودرو را به واسطه ارتباط مستقیم با سیستم ESP به مراتب بهبود می بخشد .

تغییرات اعمال شده در موتور شامل موارد ذیل می باشد :
سیستم اگزوز جدید تشکیل شده است از یک پیش کاتالیزور واقع در مانیفولد 4 به 1 دود و یک مبدل کاتالیتیکی زیر بدنه که کنترل بهتری بر گازهای خروجی ، بخصوص در فاز گرم شدن موتور پس از استارت دارد .
بادامکهای ورودی مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ( VVT ) با تغییرات زاویه ای 0 تا 50 درجه نسبت به میل سوپاپ می باشد . تغییرات هر بار حدود یک درجه می باشد تا صرف نظر از سرعت موتور ، از پرشدن مخزن احتراق به حد مطلوب ، اطمینان حاصل شود . این ویژگی باعث می شود موتور هم پرقدرت باشد و هم انعطاف پذیر .
به منظور بهبود بخشیدن به گرم شدن موتور و کمک به کاهش میزان آلودگی خارج شده و در نهایت مصرف سوخت ، دمای موتور توسط ترموستات و مبدل گرمـای روغنی /آبی با دقــت بیشتری کنترل می شود ، دینام ، ولتاژ باطری را با توجه به فشار روی موتور کنترل می کند ، که این نیز به کاهش مصرف سوخت کمک می کند . سرعت موتور در دور آرام نیز کاهش پیدا می کند .
اصلاح ابعادی دنده های میل سوپاپ میزان صدای کارکردن خودرو را هم کاهش می دهد .


اســتفاده از سیستم تزریق ســوخــت (Magneti-Marelli 6LP ) و سیستم مونواســتاتســیک ( BBC1.4Valeo ) توسعه و بهبود قسمت های مختلف ، قدرت حداکثر را در مقایسه با 100 کیلووات در 6000 دور در مدل قبل به 103 کیلووات افزایش داده است . علاوه بر این ، گشتاور اکنون به 200 نیوتن متر در 4000 دور رسیده که در مقایسه با Nm 190 در 4100 دور قبلی افزایش یافته است . جالب اینکه گشتاور موجود در 2500 دور ، 184 نیوتن متر است به عبارتی %92 میزان حداکثر در این دور در اختیار شما است که در مقایسه با %5 EW10J4 افزایش نشان می دهد .
این بهبود عملکرد به 407 این امکان را می دهد که ، هم انعطاف پذیری بیشتری در سرعت پایین داشته باشد و هم صدای موتور را به میزان قابل توجهی کاهش دهد . و بسته به نوع گیربکس بین 3 تا 5.5 درصد هم در مصرف سوخت صرفه جویی می کند .

گیربکس اتوماتیک موتورهــای بنزینی 2.0 لیتری می تواننـد با گیربکـــس اتوماتیـــک AL4 که مجــهز به سیــستم " Tiptronic پورشه " است ، جفت شوند .
این گیربکس " خودفعال " با کنترل الکتریکی چهار ساعته بوده و کنترل الکتریکی انتخاب دنده با تغییر حالت رانندگی می باشد . این گیربکس دارای عملکرد دوگانه انتخاب دنده با اهرم می باشد . در سمت راست راننده یک گیت تعویض پی .آر .ان . دی ( PRND ) می باشد و اهرم از موقعیت D به سمت چپ کشیده می شود تا امکان تعویض پی در پی دنده با سیستم تیپ ترونیک فراهم شود . این سیستم به راننده اجازه رانندگی فعالانه و تعویض دنده به طور دلخواه را می دهد .
در حالت توقف ، با یک حرکت اهرم به سمت جلو یا عقب ، راننده می تواند دنده بالاتر یا پایین تر را انتخاب نماید . به عنوان مثال پشت چراغ قرمز سیستم به طور خودکار دنده یک را انتخاب می کند و یا اگر سرعت خودرو بیش از حد مجاز باشد به طور اتوماتیک ، به منظور حفظ امنیت مکانیکی قطعات خودرو ، یک دنده بالاتر را انتخاب می کند .
دو دکمه امکان انتخاب حالت برفی یا اسپرت را در اختیار راننده قرار می دهد . برای امنیت بیشتر ، گیربکس خودکار دارای عملکرد قفل تعویض دنده می باشد ، هنگامی که راننده قصد خارج کردن دنده از حالت پارک را دارد باید ابتدا پایش را روی پدال ترمز قرار دهد .

407 جدید سطح عالی از راحتی و آسودگی را به همراه دارد 407 به استواری و تسلط بر جاده شهرت دارد که علاوه بر طراحی ، ترکیب بندی و توسعه سیستم تعلیق ، مدیون عملکرد بی نقص ساختار شاسی آن است که در برابر تنش های پیچشی و ضربات جاده سرسختی منحصر به فردی از خود نشان می دهد .
سیستم تعلیق 407 در جلو از نوع بازوهای جناغی دو گانه مجزا است . بازوهای دوگانه و جدا بودن جاذب های ضربات عمودی و گردشی ، ثبات هدایت خودرو و راحتی را در همه شرایط تضمین می کند و باعث می شود تا در حین رانندگی در جاده های نامناسب ، ناهمواری مسیر کمترین حساسیت را به فرمان و راننده منتقل کند .
تعلیق 407 در عقب از بازوهای چندگانه بهره می گیرد که باز بدلیل مجزا بودن نیروهای طولی و عمودی را تجزیه می کند ، بطور خاص چون مجموعه روی یک رام عرضی عظیم از جنس آلیاژ سبک نصب شده ، دقت هندسی بالایی را برای تعلیق تضمین می کند .

اکسل عقب با فنرهای ضربه گیر مورب ترکیب شده که مجوعه ای کارآمد و فشرده را حاصل می نماید . فرمان الکتروهیدرولیک از یک پمپ الکتریکی استفاده می نماید که بسته به سرعت خودرو ، سرعت زاویه ای غربیلک فرمان و دمای سیال هیدرولیک ، فرمان را سفت یا شل می کند . این تکنولوژی امکان هدایتی عالی را به راننده می دهد تا در سرعت های بالا حین مانورهای آنی عکس العمل خوبی داشته باشد و همچنین صرفه جویی در مصرف سوخت را به همراه دارد .
سیستم ترمز متناسب با عملکرد دینامیک 407 در نظر گرفته شده و تمامی مدلها به سیستم ESP بوش با امکان قطع و وصل مجدد بطور خودکار در سرعت 50 کیلومتر بر ساعت مجهز هستند که دارای قابلیت ترمز اضطراری اتوماتیک می باشد . بعلاوه فلاشرها هم هنگام ترمز ناگهانی بطور خودکار فعال میشوند .


407 جدید – راحت تر ، آسوده تر ...

407 جدید فضای داخل اتاق خوشایندی را به وجود آورده و فورا ً هر بیننده ای متوجه می شود که مدل جدید شیکتر و دینامیک تر است . روشنایی فضای سرنشینان نتیجه تغییراتی در شیب شیشه جلوی اتومبیل است که با مساحت 1.6 مترمربع ، یک دید عالی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد . تجهیز صندلی های جلو به نحوی سخاوتمندانه با کنترلهای الکتریکی متعدد ، امکانات بی شماری را به بالاترین گونه 407 ( Premium   ) می دهد که این تنظیمات روی مدل کامفورت پک به طور دستی میسر شده است .
سرنشینان قسمت عقب روی صندلی هایی با طراحی مدرن می نشینند و در خودروهای مدل پرمیوم ، این صندلی ها دارای نشیمن بازو هستند که در مواقــع عدم استفاده در محفظه تعبیه شــده قـــرار می گیرند . عدم وجود برآمدگی زیر پای عقب فضای بیشتری را برای سرنشینان و راحتی پاهایشان فراهم می نماید .

تهویه مطبوع در قسمت جلو و عقب خودرو ، سرنشینان می توانند از دمای هوای مطلوب خود برخوردار شوند . سیستم تهویه و توزیع کننده هوا با کنترل دمای دو ناحیه ای ( چپ / راست ) روی مدل های دارای مزایای بیشتر ( Pemium ) و تک ناحیه ای در کانفورت پک + به همراه سیستم توزیع هوا در راستای پنل جلوی خودرو ، دما را بصورت دائمی کنترل می نماید .
یک کنترل کمپرسوری جدید ، امکان پاسخگویی سریعتر به تنظیم دمای اعمال شده از سوی سرنشینان را فراهم می آورد . این مزیت خصوصا ً در هوای گرم با ارائه خنکی دلپذیر و آنی بهتر درک می شود .

عایق بندی سرو صدا
یکی از ضروری ترین عوامل راحتی داخل اتومبیل ، عایق بندی صدا می باشد که در 407 جدید در حدی استثنایی خوب است . سرنشینان همواره می توانند با یکدیگر براحتی صحبت کنند که این مرهون عایق بندی بی نقص اتاق ، آیرودینامیک فوق العاده ، موتور بی نهایت بی صدا که حاصل توجه طراحان به این مقوله از ابتدای کار است بعلاوه چندین ترفند دیگر برای کاهش صدای داخل اتاق .

سیستم صوتی – " WIP" ( دنیا در پژو ) سیستم صوتی WIP سیستمی است که قابلیت پخش فایل های موسیقی MP3 را فراهم می آورد . همچنین کارایی های جدیدی چون نوشتن فایل متنی CD و لیست کردن فایلها را دارد . کیت هندزفری بلوتوث به عنوان یک کیت استاندارد می تواند از کارایی مختلف سیستم صوتی استفاده کند .

سیستم های کمکی جدید رانندگی لذت رانندگی با 407 جدید بسیار بیشتر است .
حس گر فاصله جلو به همراه ردیاب مانع عقب که به صورت استاندارد در تمام مدل ها وجود دارد به راننده راحتی و امنیت بیشتری هنگام پارک کردن می دهد . میزان نزدیکی تا مانع با اخطارهای صوتی اعلام می شود که اکنون با نمایش اطلاعات تصویری روی صفحه کنسول وسط تلفیق شده است و فاصله تا مانع را به شکل خطوط رنگی نشان می دهد . این عملکرد را می توان به وسیله یک دکمه خاموش کرد و حتی خاموش کردن کل اطلاعات صوتی و دیداری نیز در صورت نیاز ممکن است .
کروز کنترل ( تنظیم سرعت خودکار ) و محدود کننده سرعت نیز در تمامی مدل ها به عنوان یک بخش استاندارد و با امکانات جدید مثل امکان بزرگ نمایی دست اندازهای جاده برای آگاه کردن راننده ، وجود دارد .

ادوات کنترل جدید زیر فرمان 407 جدید از ادوات کنترل جدید زیر فرمان برخوردار است که دستیابی به قسمت های مختلف را آسانتر نموده ، مخصوصا ً حس گر باران که به راحتی با فشار یک اهرم فعال می شود . کنترل خودکار چراغ های جلو هم بر روی پایه این اهرم نصب شده است .

درجه بالایی از امنیت محیطی
با داشتن بیشترین امتیاز ( 5 ستاره ) در استاندارد ایمنی Euro NCAP در آزمایش افراد بالغ خودروی 407 محافظت بهینه ای برای سرنشینان فراهم می آورد که این را مدیون ساختار شاسی است که با داشتن دو کانال توزیع مجزا نیروی تصادف را تجزیه و جذب می کند . بعلاوه بهره گیری از فرمان جمع شونده و سپر محافظتی داخل اتاق که خود شامل 6 کیسه هوا ، پست سری های جمع شــــونده ( برای جلوگیری از حرکت شلاقی آنها حین تصادف ) امنیت سرنشینان را تضمین می نماید . همچنین در عقب امکان نصب دو صندلی ISOFIX وجود دارد که هنگام استفاده از صندلی کودک بطور خودکار دربها و پنجره های عقب را از داخل قفل می نماید . همین سیستم هنگام نصب صندلی کودک روی صندلی جلو بطور خودکار کیسه هوای شاگرد را از مدار خارج می کند .


407 جدید – حتی مطمئن تر برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی
قابلیت 407  جهت استفاده برای مصارف تجاری با تصاحب دو جایزه سال 2007 در آلمان آشکار شد . در سال 2007 خودروی 407 با موتور 2.0 لیتر FEP HDi جایزه بهترین خودرو وارداتی را برای کمترین میزان خرابی تا کارکرد 50000 کیلومتر ، از DEKRA در آلمان دریافت نمود که کیفیت عالی و اعتبار آن را نشان می دهد .
همچنین 407 در آلمان جایزه Firmenauto des jahres را در رده خودروهای متوسط ( M2 ) در بین خودروهای وارداتی از آن خود نمود .
با بلوغ این خودرو در بازار ، 407 جدید ، زمینه لازم برای بکارگیری طولانی مدت در مصارف تجاری را نیز ایجاد می نماید .


carx1.com
نظرات 2 + ارسال نظر
منتقد شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:20

سلام
آقا تو که اینقدر می گی نظر بده نظر بده به نظر ها که اهمیت نمیدی چند وقت پیش من چند تا نظر دادم ولی انگار نه انگار
حالا یه خواهشی دارم
لطفا در عکسهات پلاک ماشینها رو کش نده ما تمام فکرمون میره رو پلاک
عکس از پراید هاچ بک هم بیشتر بذار
کیفیت عکسهات هم خیلی پایینه

به امید اهمیت گذاشتن به نظر مخاطبین
فعلا

حسن جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:37 http://yahoo

نتونستم عکس بینم جمشون کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد