عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس ماشین اسپرت ایرانی

فقط ماشینهای شاخ که هیچ جا ندیدی

عکس نمایشگاه موتور اسپرت تهران

عکس نمایشگاه موتور اسپرت تهران

 

 

برای دیدن بقیه عکسها در اندازه طبیعی به ادامه مطلب مراجعه کنید....

نظر یادت نره... نره... نره...

نظرات 5 + ارسال نظر
فرید شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 http://f-tuning.blogfa.com

سلام کار شما کاملا جالب وجذاب بود راستی اگه میتونستی برای ما کلیپ هم ازنمایشگاه های اسپرت بزاری نور علا نور میشد فعلا یا حق بازهم پیشت میام

مهدی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:08

دمت گرم

محسن گرامی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:25

سلام. حالت خوبه من محسن بچه خوزستانم متولد69من 4سال ازاینترنت استفاده میکنم تاحالا اولین کسی هستی که دارم بهت نظرمیدم مخواستم بدونم این نمایشگاه ماشین چه موقع ودر کجا برگذارمیشه حتما جواب شومسیح کن به این شماره09358413565منتظرم مرسی by.

افشین دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:57

اخه من نمیدونم ماسین زبون بسته رو چرا انقدر ارتفاع مزنید؟
بابا به خده من دلم می سوزه برای ماشین با این چاله چولههای تهرون

امیر سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:16 http://ندارم

واقعا توپه ولی بهتره از هر ماشینی که به نظرت قشنگه عکس نذاری چون تقریبا خیلی شبیه به هم هستند وعکس ماشین هایی مانند پیکان ورنو را بیشتر کن چون خیلی جالبه خیلی توپ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد